Nu nærmer tiden
sig for afholdelse af det årlige træf i Islandsk Fårehundeklub. Som du sikkert
har fulgt med i, så har vi siden primo august afholdt en del møder og arbejdet
på hvorledes træffet kan afholdes under de restriktioner der er i forhold til
COVID-19.
Vi vil med
dette brev gerne informere dig om hvordan Bestyrelsen og Træfudvalget har
planlagt at træffet 2020 kan gennemføres under hensyntagen til restriktioner
som forsamlingsforbud på 100 samt de generelle anbefalinger der er for at
forebygge smitte.
Det er først
og fremmest vigtigt at alle deltagere overholder de generelle retningslinjer
for at forebygge og mindske smittespredning af COVID-19.
Vask
dine hænder tit, eller brug håndsprit
Host
eller nys i dit ærme
Undgå
håndtryk, kindkys og kram – begræns den fysiske kontakt
Hold
afstand og bed andre tage hensyn
Hvis
du har symptomer, skal du blive hjemme og lade dig teste
Infobod – Denne skæres ned til et minimum af
aktivitet med meget begrænset åbningstid. Der vil derfor heller ikke være
mulighed for at få kaffe, the og saftevand i løbet af træffet.
Der vil ved infoboden
stå skilte med åbningstider samt telefonnummer, så man altid kan få fat i en
fra træfudvalget.
Grill
fredag - Grillpakker
der er bestilt bibeholdes. De der har lyst kan mødes om grillene, og få
udleveret tilbehør til deres mad. Man er også velkommen til fælles grill, selv
om man ikke har bestilt grillpakke. Det er også muligt at hente sin grillpakke
og tilberede maden ved egen hytte/campingvogn/telt.
Alle
forskrifter i forhold til Corona vil blive overholdt ved udlevering af
tilbehør.
Morgenmad (lørdag og søndag) – Morgenmad
udleveres som kuvertpakninger, der bliver pakket til hver person/familie. Det
er op til hver familie/gruppe at bestemme om de vil gå i egen
hytte/campingvogn/telt eller om de vil blive i fællesteltet, hvis der er plads.
Alle
forskrifter i forhold til Corona vil blive overholdt ved udlevering af morgenmad.
Lørdagens
festmiddag – aflyses
grundet flere medlemmers bekymring for om der vil være for mange samlet end de
selv finder behageligt. Kuvertprisen pr. person tilbagebetales.
Lotteri – Lotteriet bliver afviklet, men på
en anden måde da festmiddagen lørdag er aflyst. Lotterigevinsterne skal
indleveres i infoboden. Derefter bliver vindernumrene udtrukket og
offentliggjort på skilte og i infoboden. Gevinsterne kan afhentes i infoboden. De
store gevinster bliver udtrukket og afsløret ved træffets afslutning.
Klubcup – der vil blive fulgt op på hvordan
det kan afvikles, således restriktionerne overholdes. Der vil være fokus på at
flest mulige kan være til stede og se hundene i ringen. Alle tilskuere SKAL
medbringe egen stol, da det vil være et krav, at man skal sidde ned under
klubcuppen, undtaget den tid man er i ringen med en hund.
Hvis ændringerne
i træffets program betyder, at du ikke ønsker at deltage, er det muligt at
framelde sig og få sine penge retur. Du skal i så fald have givet besked senest
mandag den 31.8.20.