Da der til udstillingsudvalget desværre endnu
ikke er fundet ny udvalgsformand og nye medlemmer, søger udstillingsudvalget stadig
efter nye ildsjæle der vil varetage opgaven som udvalgsformand og medlemm(er).
Det kunne være en eller flere personer, som vil være med til at arrangere og
afholde klubbens udstillinger, sammen med det eksisterende udvalg, eller en
gruppe af medlemmer som kunne tænke sig at overtage hele opgaven med udvalget.
Opgaverne vil blandt andet bestå i at:
engagere
autoriserede dommere i henhold til Dansk Kennel Klubs/FCI’s regler.
engagere
autoriseret ringpersonale i henhold til Dansk Kennel Klubs regler.
opnå godkendelse
fra Dansk Kennel Klub af datoer for udstillings afholdelse.
finde egnede
steder for afholdelse af udstillinger, med ideelle inde-/udendørs
faciliteter, samt træffe aftaler med disse.
sørge for at
udstillings materiale er up-to-date, og tilstede på udstillingsdagen.
at
udstillingslokale/udstillingsområde er ryddeligt efter endt brug.
at der afholdes
2 Barn og Hund konkurrencer om året i forbindelse med det årlige træf og
den årlige juleafslutning.
vedligeholdelse
af fodersponsor.
sørge for
”firmaer” for indløsning af vores præmie bonner. I forbindelse med
klubbens årlige træf, kan træfudvalget dog lave skriftlige aftaler med
firmaer gældende for træfweekenden. Disse aftaler laves på samme vilkår,
som er gældende for andre firmaer, som indløser vores præmiebonner.
Afholdelse af
det årlige julearrangement i forbindelse med årets sidste udstilling.
Opdatering af
stillingerne i klubbens ”Årets Hund” konkurrencer
Der vil være mulighed for oplæring fra
det eksisterende udvalg, samt i samarbejdet med Eurasierklub Danmark.
Kunne du tænke dig at give en tørn i
udvalget, så vi også fremadrettet, kan afholde klubudstillinger, så skriv til
bestyrelsen på bestyrelse@islandshunden.dk eller
udstillingsudvalget på show@islandshunden.dk for at høre mere.